Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

من یک پزشک باتجریه هستم که به تازگی از افغانستان برگشته.

تصاویر

آخرین نظرات

همخونه ی جدید من

Sunday, 31 January 2010، 05:28 PM

خب ، دیشب رفتم آپارتمانو ببینم. قشنگ و واقعاً زیباست. شرلوک قبلاً به اونجا نقل مکان کرده بنابراین یکم بهم ریخته بود اما این واقعاً یک تغییر خوبه ، نسبت به جایی که قبلاً بودم.

و مرد دیوانه؟ اون جذابه. متکبر ، مغرور ، پرشکوه. اون امن نیست، اینو خوب میدونم. من حوصله ام سر نمیره ، و شک دارم سر اینکه پرداخت قبض گاز، نوبت کیه ، یا پای تلوزیون کدوم کانالو ببینیم مشاجره کنیم. و بله، اون به احتمال خیلی زیاد عیناً دیوانه است. اما کلی رستوران خوب میشناسه درنتیجه همه اش بد نیست.

بنابراین بله، ما یه نگاه کوچیک به آپارتمان انداختیم و با خانم صاحبخونه صحبت کردیم. بعد، پلیس اومد و از شرلوک خواست به یک جسد نگاه بندازه ، درنتیجه رفتیم به صحنه ی جرم، بعدشم کل خیابونای لندنو دنبال قاتل افتادیم و شرلوک مسئله ی خودکشی ها/قتل های سریالی رو حل کرد.

بعدش هم اومدیم به این رستوران بزرگ چینی ، جایی که "شیرینی شانسی" من گفت : "هیچ چیز جدیدی زیر نور خورشید نیست. همه اش از قبل انجام شده." بعد از اون شب اما ، من تو دلم التماس میکردم که فرق داشته باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 10/01/31
John Watson

نظرات  (۹)

18:02 Harry Watson
چییییی؟ تلفنتو جواب بده!!!
18:02 E Thompson
لطفاً تلفنت رو جواب بده.
18:07 Mike Stamford
فکر نمیکردم یه وبلاگ داشته باشی جان. من فکر نمیکردم تو اصلاً تایپ کنی. و درمورد اونچه که با شرلوک اتفاق افتاد ، منو غافلگیر نمیکنه البته یکم. موفق باشی، رفیق.
18:10 Bill Murray
شما سر چی بودین؟ من یه چیزایی تو اخبار دیدم. تو بودی؟
18:11 Harry Watson
جدی میگم جان! چه اتفاقی داره می افته؟؟ حالت خوبه؟!
پاسخ:
ببخشید، نمیخواد بترسی. من خوبم. بیشتر از خوب. مینویسم چه اتفاقاتی افتاد ولی میخوام خوب این کارو انجام بدم. چند روز بهم مهلت بده.
18:12 Harry Watson
تو نمیتونی همینجوری ولش کنی!!! به من بگو چه اتفاقی افتاد!
18:13 ناشناس
آه بله ، به ما بگو شرلوک چطور انجامش داد؟
18:14 Harry Watson
تلفنتو جواب میدی؟!!!!
18:17 Bill Murray
کی اطلاعات بیشتری پیدا میکنیم؟