Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

من یک پزشک باتجریه هستم که به تازگی از افغانستان برگشته.

تصاویر

آخرین نظرات

با قرار سلطنتی

Wednesday, 15 September 2010، 05:50 PM

خب من اونجام، درگیر با یک مرگ مرموز وسط یک ییلاق، که ناگهان با یه هلیکوپتر منو رو هوا میزنن میبرن به کاخ باکینگهام.

شرلوک هم اونجا بود. بدون هیچ لباسی، بجز یه ملافه که دورش پیچیده شده بود.

با توجه به موکلینی که درگیرند، با تشکر از مایکرافت، من مجبور شدم بقیه ی این پست رو حذف کنم. نیازی به گفتن نیست که، این مورد کاملاً ماجراجویانه بود.

و مطمئنم این آخرین باری نخواهد بود که ما نام "آیرین آدلر" رو میشنویم. در حقیقت، من کاملاً مطمئنم شرلوک داره ازش sms میگیره. بامزه است، در این مدتی که من شناختمش، هرگز ندیدمش که کمترین علاقه ای به یک زن نشون بده اما این یکی... مخشو زده.

 


موافقین ۲ مخالفین ۰ 10/09/15
John Watson

نظرات  (۶)

16:05 Mike Stamford
آیرین آدلر؟!؟!
پاسخ:
تو میشناسیش؟!
16:06 Mike Stamford
فقط راجبش شنیدم، همه ش همین!!!!
16:07 Harry Watson
کاخ باکینگهام؟ شگفت انگیزه x
پاسخ:
تو خوبی؟
16:07 Harry Watson
من خوبم، ممنون x
16:08 Marie Turner
این همونجائیه که این زیرسیگاری ازش اومده؟!
16:09 Marie Turner
خانم هادسونم.
پاسخ:
یادم باشه هیچوقت از شما عذر غیبت هنگام وقوع جرم نخوام، خانم H.