Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

من یک پزشک باتجریه هستم که به تازگی از افغانستان برگشته.

تصاویر

آخرین نظرات

واقعاً ، سال نو مبارک

Sunday, 1 January 2012، 06:03 PM

در طول این چند روز اخیر همه چیز یکم عذاب آور و دلمرده بوده بنابراین یه چیز میخواستم که سرحالمون بیاره. شرلوک در بارتز و در حال اسکن کردن یک تلفن با اشعه ی ایکس، خرید کردن رو به من واگذار کرده. با این وجود، قبل از اینکه برم، ببینین تو اینترنت چی پیدا کردم. خل و چلی اما دوست داشتنیه. ممنون جِیکوب (Jacob) ، سرحالم آوردی!

 

مدت زمان: 2 دقیقه 11 ثانیه 

 

نظرات  (۷)

13:46 Mrs Hudson
آو، اون خیلی شیرینه!
13:47 Jacob Sowersby
اوه خدای من!! باورم نمیشه من رو وبلاگ شمام!! مررررسییییییی!!!!!
13:48 فرد غیر محتمل
مسخره است کاملاً مسخره است
13:51 Bill Murray
رفیق، این دیوونگیه!!
13:52 Siobhan Whelan
نه خیلی هم باهوش نیست. اون هرگز کشف نکرد که چه اتفاقی برای همسر من افتاد.
13:55 Jacob Sowersby
هـــنووووزم بــــاورم نـــمی شـــه!! دارم یک عالمه کامنت روی پیجم دریافت میکنم!!
13:57 Harry Watson
باورم نمیشه شماها اینهمه طرفدار پیدا کردین!!
پاسخ:
فکر میکنم بیشتر طرفدار شرلوکه تا من. باید برم. ازم میخواد که یسری جزئیات پروازها رو بررسی کنم.