Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

من یک پزشک باتجریه هستم که به تازگی از افغانستان برگشته.

تصاویر

آخرین نظرات

صرفاً جهت اطلاع

Saturday, 27 March 2010، 07:26 PM

خب، این چند روز جالب بود. من برای خودم یه شغل پیدا کردم. و همچنین در انحلال یک حلقه ی بین المللی قاچاق هم کمک کردم. جزئیات بیشتر باشه واسه بعد.

آه،اما قبل از اینکه بنویسمش. اطلاعات مهم!!..

این منم


این شرلوکه



باشه؟ مجرمین لندن، لطفاً توجه داشته باشید کی به کیه! این میتونه برای همه مون کلی صرفه جویی در وقت و زحمت داشته باشه. من تصویر پروفایلمو برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی بیشتر بحالت اولش عوض کردم .

دیگه اینکه، شرلوک یک پیام کدگذاری شده ی دیگه هم گذاشته، اگه میخواید خودتونو ثابت کنید. برید به علم استنتاج.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 10/03/27
John Watson

نظرات  (۳)

21:11 Harry Watson
چــــــــی؟!
21:16 Bill Murray
من حتی نمیخوام بپرسم!
21:17 Sherlock Holmes
خودت نمیخوای یه تلاشی برای حل پیامهای مخفی بکنی، جان؟