Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

وبلاگ شخصی دکتر جان واتسون

Dr. John H. Watson

من یک پزشک باتجریه هستم که به تازگی از افغانستان برگشته.

تصاویر

آخرین نظرات

مرد کلاه_دار و Robin

Thursday, 12 August 2010، 05:41 PM

ما در طول چند ماه گذشته سرمون خیلی شلوغ بود در حدی که من وقت نکردم بیشتر پرونده هامون رو بنویسم اما این مانع از این نشد که ما به یک پدیده ی اینترنتی تبدیل بشیم. حتی سوژه ی روزنامه ها هم شده ایم!


 

شرلوک خوشش نــــیــــــومــــــده.


موافقین ۰ مخالفین ۰ 10/08/12
John Watson

نظرات  (۱۸)

00:29 Bill Murray
اوف، آخرش مشهور شدین، نه جان؟
پاسخ:
همین فردا پس فرداست که دارم عکسهامونو امضا میکنم.
00:36 Harry Watson
اییییی ولللل!!!
پاسخ:
من سر حرف خودم هستم همین الآن بذارش کنار، هری.
00:37 Harry Watson
متأسفم :(
00:41 Kym Ashman
تصور میکنم شما ممکنه دلتون بخواد یک مصاحبه بدین؟
00:43 Sherlock Holmes
درست تصور نمیکتی.
00:43 Siobhan Whelan
قضیه ی شوهر من چی شد؟
00:44 Sherlock Holmes
اون مُرد. پایان داستان.
00:45 Siobhan Whelan
متشکرم بخاطر "هیچی".
00:46 Molly Hooper
من مطمئنم اون بهترین تلاشش رو کرده. همیشه میکنه.
پاسخ:
تو خوبی، مالی؟ مدتیه خبری ازت نیست.
00:47 Molly Hooper
ببخشید، سرم شلوغ بود. الآن اوکی ام.
00:48 Jacob Sowersby
من همه ی این گزارشا رو یادگاری تو یه دفترچه جمع آوری کرده ام!!
00:49 فرد غیر محتمل
پسرک طرفدار
00:50 Jacob Sowersby
حالا هرچی!!
00:51 C Melas
ببینین!!! قدرت رسانه ها چه میکنه!!!
00:56 James Unsworth
روزنامه ی من بیش از 5000 پوند برای یک مصاحبه پرداخت خواهد کرد.
00:56 Sherlock Holmes
هنوز هم علاقه مند نیستم.
00:57 Marie Turner
با این کلاه خیلی دوست داشتنی شدی!
00:58 Marie Turner
من خانم هادسونم.